luni, 15 februarie 2016

Chiftele coapte de conopida




Cand imi intra in cap ca trebuie sa mananc mai multe legume caut tot felul de retete noi in care sa le folosesc. Asa am dat peste aceste bilute din conopida, coapte in cuptor, deci perfecte pentru dieta mea deja prea des pomenita. (Nu, nu m-am saturat de ea, pentru ca are vagi efecte, asa ca-i dau inainte.)
Poate ar fi mers ceva mai mult cascaval ras in ele, dar au fost bune si merita sa le tin minte. Le-am mancat cu un sos facut din ketchup (facut de mine acum 4 ani jumate) si iaurt grecesc.



ingrediente:
- 1 bucata conopida - 750 g
- 1 lingura ulei  de masline
- 1 ceapa
- 2 linguri pesmet
- 3 oua
- 60 g cascaval ras
- sare, piper
metoda:
- se caleste ceapa tocata in ulei; se lasa putin la racit, apoi se amesteca cu pesmetul si se marunteste in robotul de bucatarie (cu piesa-cutit de metal);
- conopida se desface in buchete, se spala, apoi se marunteste si ea in robotul de bucatarie - nu atat incat sa devina piure, doar cat sa se transforme in bucatele mici cam cat boabele de orez; reteta originala spune sa stoarcem conopida intr-un servet de panza, dar din a mea n-a iesit pic de apa (o fi fost veche?);
- se amesteca bine toate ingredientele, apoi se formeaza bile din compozitie (cu palmele) care se aseaza pe o tava cu hartie de copt; mi-au iesit 25 de bucati;
- se coc la 200 grade C, timp de 25-30 de minute.



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...