vineri, 15 martie 2013

Muffins cu unt de arahide



Ca urmare a unei pofte imense de unt de arahide am facut "multe feluri de bucate, toate cu unt de arahide amestecate". Si acestor produse de patiserie o sa ma tradui se le spun muffins, cu toate ca nu-mi place cum suna, dar briosele (cum le numesc in continuare in gandul meu) sunt un pic altceva...

ingrediente:
- 270 gr faina integrala
- 5 gr praf de copt (jumatate de pliculet)
- 2 gr bicarbonat
- 60 ml ulei de floarea soarelui
- 100 gr zahar brun
- 180 ml iaurt
- 2 oua
- 200 gr unt de arahide
- 100 gr ciocolata
- 2 linguri arahide tocate mare
metoda:
- se incinge cuptorul la 180 grade C si se pun 12 hartiute de briose in tava speciala;
- se amesteca faina cu praf de copt si bicarbonat de sodiu;
- se freaca bine ouale cu zahar, se adauga uleiul, apoi se incorporeaza untul de arahide; se amesteca aceasta compozitie lichida cu jumatate din cea uscata, apoi cu iaurtul, si in final cu restul de faina; se adauga ciocolata (tabla, taiata marunt, sau "bobite" de ciocolata);
- se imparte compozitia in cele 12 hartii pregatite, se presara arahide tocate si se coc briosele 22-25 de minute.


Pofta buna!

Sursa, si sursa sursei.

6 comentarii:

  1. Cat de bine arata!
    Iar daca sunt cu unt de arahide...mmm !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i pe gustul tuturor untul de arahide, dar daca-ti place (cum imi place mie) atunci iti plac si briosele astea :)

      Ștergere
  2. eu sunt innebunita dupa untul de arahide ;) deci sigur imi vor place :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam asa e cu untul de arahide - il iubesti sau il urasti ... :))

      Ștergere
  3. Daca in loc de iaurt se pune lapte si acela vegetal, oare se schimba mult consistentă?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...