sâmbătă, 20 februarie 2016

Budinca de broccoli cu capere




Stiu ca broccoli nu e o leguma indragita de toata lumea, dar mie chiar imi place; si mai imi plac caperele, si inca si mai mult branza de capra. Prin urmare, n-avea cum sa nu imi placa budinca cu broccoli, capere si branza de capra a Bunei Menajere, pe care am modificat-o vag inlocuind cuscus-ul cu mei. Budinca aceasta merge bine cu rosii (asa cum spune Buna Menajera), sau cu salata de sfecla rosie, iarna.



ingrediente:
- 1 inflorescenta de broccoli - cam 500g
- 100 g mei
- 15 g unt
- 100 g branza de capra
- 3 oua
- 100 ml smantana pentru gatit
- 2 linguri capere
- 1 lingura zeama de lamaie
- rozmarin tocat marunt
- sare, piper
metoda:
- se spala broccoli si se desface in buchetele mici; tulpinile se taie cubulete; se fierbe la aburi 10 minute;
- se fierbe meiul, dar fara a amesteca prea mult (sa nu devina mamaliga);
- se bat ouale, se amesteca cu smantana, rozmarin, capere, zeama de lamaie si meiul racit, apoi se toarna peste broccoli; se adauga branza maruntita, se potriveste de sare si piper, se amesteca bine;
- se toarna compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt (tava mea are 22x24);
- se coace budinca in cuptorul incins pe mediu (180 de grade C) timp de 45-50 de minute.
Se serveste calduta, dar e foarte buna si rece.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...