luni, 18 iunie 2012

Clatite umplute cu pui si ciuperci


De multa vreme voiam sa incerc o reteta de genul asta: clatite umplute cu ceva bun (sarat) si puse apoi la cuptor, cu branza deasupra ... Cand am gasit reteta pe blogul "Sarea in bucatarie" m-am hotarat ca asta o sa fac pentru provocarea secreta a Amei, si nici macar caldura care, totusi, a venit, nu m-a facut sa-mi schimb alegerea.

ingrediente:
- 9 clatite - imi imaginez ca fiecare are o reteta preferata; (eu le fac asa : cate o lingura de faina cu varf pentru 2 clatite - deci 5 linguri daca vreau 10 clatite, 1 sau 2 oua, un varf de cutit de sare - amestec bine, adaugand lapte pana obtin un aluat gros dar care se poate amesteca; apoi adaug apa carbogazoasa (sifon, pe vreme cand am invatat sa fac clatite - apa minerala acum) pana cand aluatul ajunge la consistenta potrivita); clatitele din imagine insa sunt cu maia;
- 200 gr smantana
- 100 gr telemea 
ingrediente umplutura:
- 1 piept de pui (cam 500 gr)
- 500gr ciuperci
- o legatura ceapa verde
- 2 catei de usturoi
- sare, piper
- 2-3 linguri crema de branza
metoda:
- se pregatesc clatitele;
- se caleste la foc mediu pieptul de pui taiat in bucatele mici impreuna cu ceapa verde, tocata; cand carnea de pui e alba si s-a evaporat zeama lasata se adauga ciupercile taiate in felii subtiri si usturoiul tocat si se caleste totul la foc mare, amestecand des; se stinge focul si se adauga crema de branza care va lega compozitia;
- se umplu clatitele, se aseaza intr-o tava, se acopera cu smantana si branza rasa si se coc la foc mediu 20-30 de minute.
Au avut mare succes asa ca iti multumesc pentru reteta, JustMe !


Pofta buna!

8 comentarii:

  1. Minunata combinatia. dDesi mancam clatite, aproape fara exceptie, in fiecare duminica, varianta pe sarat, daca o fac o data la cativa ani :O
    merci de reteta! O insemnez :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, ma bucur ca pot sa intorc serviciul, la cat de mult mi-au palcut clatitele tale cu branza si dulce de leche :)

      Ștergere
  2. ma bucur ca ti-au placut!!!!! pup si o saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce repede le-ai gasit, n-a tinut prea mult "suspansul" :))
      o zi faina si tie!

      Ștergere
  3. ador clatitele si satate si dulci!!yami!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi plac si mie , din pacate mai mult sa le mananc decat sa le fac ... :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...