miercuri, 12 iunie 2013

Salata Cobb




Mi-a placut cum arata de prima oara cand am vazut-o intr-o carte de bucate. Ingredientele pot fi usor tinute minte folosind acronimul englezesc EAT COBB - Egg, Avocado, Tomato, Chicken, Onion, Bacon, Blue cheese (ou, avocado, rosie, pui, ceapa, sunca, branza albastra) - plus salata verde si un sos simplu, si e gata salata!

ingrediente (pentru 6-8 portii):
- 750 g carne de pui fiarta (piept dupa reteta originala, pulpe la mine ca mai nou imi plac mai mult decat pieptul)
- 8 felii de sunca crud-uscata
- 3 oua fierte tare
- 1 salata verde
- 2 linguri arpagic verde tocat
- 2 rosii
- o mana de rucola (cartea mea spunea macris, n-am avut, am inlocuit)
- 125 + 30 g branza cu mucegai albastru
- 2 avocado
- o lingura zeama de lamaie
- 80 ml ulei de masline
- 30 ml otet
- sare, piper
metoda:
- frunzele de salata, spalate, se rup bucati;
- feliile de sunca se prajesc (fara ulei) cam 10 minute, pe ambele fete, pana devin rumene; se lasa la racit apoi se rup bucati;
- se taie cubulete carnea, rosiile, ouale, branza cu mucegai (125 g);
- se curata avocado, se taie cubulete, se stropeste cu zeama de lamaie;
- se spala rucola si se amesteca cu firele de cepsoara, taiate (cu foarfeca mi se pare cel mai comod);
- se amesteca bine uleiul si otetul (folosind un borcan bine inchis treaba merge foarte rapid); se zdrobesc cu dosul unei linguri 30 g branza cu mucegai; se adauga treptat sosul; se potriveste se sare si piper;
- se aranjeaza un pat de frunze de salata pe farfurie, iar deasupra se aranjeaza celelalte ingrediente: oua, rosii, carne de pui, avocado, rucola cu cepsoara, branza albastra;
- se stropeste salata cu sos, iar ce ramane se serveste la masa.


Pofta buna!

6 comentarii:

  1. Super salata! imi plac toate ingredientele ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Atunci sper sa va placa si combinate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O salata pe gustul meu!
    Salvez reteta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place si mie salata asta, cel putin cum arata, pentru ca nu am facut inca. Mersi de reteta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e foarte decorativa, si dupa ideea de aranjare poti varia ingredientele dupa gust.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...