duminică, 9 iunie 2013

Salata Caesar cu pui




Aceasta e varianta mea preferata de salata Caesar, fara sa am pretentia ca ar fi reteta originala. E o salata satioasa, buna ca masa principala a zilei de luni, la care se pot folosi resturile fripturii de pui de duminica - caz in care va fi gata foarte repede.

ingrediente:
- 1 salata verde
- carne de pui gata preparata - aici: jumatate de piept si o pulpa superioara
- 3 felii de paine
- 6 catei de usturoi
- 4 fileuri de ansoa, scurse de ulei + cateva pentru ornat
- 80 ml ulei de masline
- 2 lingurite otet
- parmezan
- sare, piper
metoda:
- se incinge cuptorul la 180 grade C;
- painea se taie cubulete cu latura de circa 2 cm care se aseaza in tava pe hartie de copt astfel incat sa nu se atinga; se stropesc cu ulei de masline, se sareaza si se pipereaza; se coc 10 minute, apoi se intorc pe fata opusa si se mai coc 5-8 minute; dupa ce s-au racit se freaca cu 2 catei de usturoi;
- se zdrobesc cele 4 fileuri de ansoa si se amesteca cu 4 catei de usturoi zdrobiti; otetul si uleiul de masline se inchid intr-un borcanas care se scutura bine-bine de cateva ori, apoi se toarna vinegreta peste pasta de ansoa si se amesteca totul;
- frunzele de salata se spala, se usuca si se rup bucati;
- carnea se taie cubulete;
- se amesteca salata, crutoanele si carnea, apoi se adauga sosul; se decoreaza cu fileuri intregi de ansoa si cu fasii de parmezan.

Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Imi place tare mult salata Caesar! Dar eu nu pun file de ansoa, ca nu-mi place.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Variante si variatiuni sunt multe, mie cel mai mult din salata asta imi plac crutoanele si pestisorii.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...