miercuri, 29 ianuarie 2014

Salata cu hrisca si cruditati



Nu mi-am pus in minte sa tin vre-un regim sau cura si nici nu ma transform in raw-vegana, dar uneori mi-e pofta de cate-o salata cu cruditati (intre doi "soldatei" cu slanina). Pentru varietate si ca sa fie ceva mai consistenta salata, i-am adaugat hrisca - puteti citit despre ea un articol lung dar foarte interesant  aici. Am citit pe ambalaj ca hrisca se poate consuma si cruda, inmuiata in apa, asa ca de data asta asa am folosit-o, rezultand o salata 100% cruda. Cantitatile sunt dupa ochi si se pot modifica dupa preferinte.

ingrediente:
- 100 g hrisca
- 2 morcovi mici
- 1/2 ardei gras rosu
- 2 fire ceapa verde
- o conserva mica de porumb boabe
pentru sos:
- 2 linguri ulei de masline
- 1 lingurita otet
- 1 lingurita mustar
- 1/2 lingurita miere
- sare, piper, coriandru macinat
metoda:
- se pune hrisca la inmuiat in apa rece; se lasa 2-3-4 ore; (sau se poate fierbe, in 10 minute e gata;)
- se taie morcovii si ardeiul cubulete, cepele felii subtiri;
- se pun intr-un borcan cu capac ingredientele pentru dressing, se strange capacul, se scutura bine;
- se amesteca toate ingredientele, se lasa 10 minute, apoi se serveste.


Pofta buna!

4 comentarii:

  1. foarte interesant. noi[rusii] mancam multa hrisca , in diverse moduri. apropo, la magazinul rusesc din str maria tanase hrisca[si numai] la kg , vreo 12-15 lei kg.
    mersi pentru reteta, o s-o incerc. te urmaresc cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe vremuri, aducea bunica mea hrisca din Basarabia si facea ceva fierturi din ea, mie imi place gustul asa ca mai incerc si alte retete. Va multumesc ca ma urmariti :)

      Ștergere
  2. imi place! o salata plina de culoare si vitamine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E nevoie de ceva vitamine, dupa haioşe şi carnati ...:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...