luni, 25 martie 2013

Salata chinezeasca cu arahide si ghimbir



Aceasta salata crocanta si satioasa face parte din categoria "multe feluri de bucate toate cu unt de arahide amestecate". Aici gustul untului de arahide nu e foarte prezent (spre nemultumirea mea) in schimb sosul mi s-a parut putin prea acrisor, prin urmare scriu in paranteza cantitatile de ingrediente cu care voi incerca sosul data viitoare.

ingrediente pentru sos:
- 60 ml ulei de floarea soarelui
- 60 (40)  ml otet de vin alb
- 60 (40) ml miere
- 1 (3) linguri unt de arahide
- 1 lingura sos de soia
- 1 lingura ghimbir tocat
- 1 catel de usturoi tocat
pentru salata:
- 700 gr varza taiata fideluta - am folosit varza alba, varza rosie si varza chinezeasca
- 2 morcovi taiati julienne
- 1 ardei rosu taiat bucatele
- 3 fire ceapa verde tocata fin
- 150 gr arahide taiate mare
- patrunjel verde

metoda:
- se prepara intai sosul amestecand toate ingredientele pana cand untul de arahide se dizolva complet;
- se amesteca ignredientele pentru salata, apoi se toarna sosul si se amesteca bine; se lasa sa stea 30 de minute.



Pofta buna!

12 comentarii:

  1. Delicioasa salata si tare rapida, nu ar strica sa o incerc si eu ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. plus ca mai reduce din astenia de primavara (care-i de fapt iarna :(( )

      Ștergere
  2. O reţetă perfectă pentru primăvară (numai să vină odată)! Şi acum total pe lângă subiect: cred ca sunt singura persoană din ţară care totuşi se bucură că ninge.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) se bucura si "persoana" dulaul meu, dar in rest ... nu stiu pe nimeni!

      Ștergere
  3. o salata minunata ce trebuie sa o incerc ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a placut, si poti varia proportiile ingredientelor dupa gust si dupa ce ai la indemana.

      Ștergere
  4. Legume si unt de arahide, indrazneata combinatie! Trebuie incercata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic ca e o combinatie foarte reusita (dar trebuie sa-ti placa untul de arahide).

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...