vineri, 19 octombrie 2012

Tzatziki



N-am pretentia ca ar fi reteta originala, dar trebuie il scriu aici pentru ca e un sos pe cat de simplu, pe atat de bun si de asemenea de usor de uitat cand ma intreb "oare ce sa mancam azi?"...  Merge cu carne (friptura de porc am incercat eu aici sa fac) sau doar cu cartofi  - preferatii mei fiind cei fierto-copto-prajiti, sau facand parte dintr-un gyros ...

ingrediente:
- 3-4 castraveti cornison
- 2-3 catei de usturoi zdrobiti
- 200 gr iaurt gras (grecesc sau cel autohton, de oaie si capra, de Napolact)
- sare
metoda:
- se curata castravetii si de rad pe razatoarea mare; se amesteca cu o lingurita rasa de sare si se lasa deoparte 10 minute, apoi se stoarce zeama lasata;
- se amesteca iaurtul cu castravetii si usturoiul; se lasa in frigider 30 de minute sa se patrunda toate cu toate.


Pofta buna!

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Si mie imi place foarte mult, sper sa nu mai uit de el de-acuma ...

      Ștergere
  2. Am ras cu lacrimi! M-am uitat in versiunea in limba maghiara. Zice ca trebe castraveti „curat barbieriti”! Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha.......

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...