luni, 11 martie 2013

Sandwich cald cu camembert si gem de merisoare



Asta-i o reteta care de fapt nici nu prea e reteta ... dar e ceva foarte bun si care se face rapid. Am incercat prima oara combinatia de camembert cu merisoare intr-o alta forma, cu branza taiata felii pe care le-am facut pane, dar varianta sandwich e mai rapida si scap de facut pane(nu ma prea impac  eu cu aceasta metoda de gatit ... la facut, la mancat n-am probleme daca le face altcineva).
Reteta nefiind reteta, povestea-i simpla : se incinge tigaia-gratar, se aseaza pe ea o felie de paine unsa cu unt (cu untul in jos), se acopera cu felii de camembert, se pun din loc in loc gramajoare de gem de merisoare, se acopera cu alta felie de paine si se apasa usor. Se imprastie cateva bucatele de unt deasupra sandwich-ului, se intoarce pe partea cealalta si se mai prajeste 1-2 minute. E gata de mancat, asa cum e sau cu o salata langa!


Pofta buna!

10 comentarii:

  1. Wow, delicios!! reteta sau nu, mie tot mi-a lasat gura apa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, mi-e pofta si mie deja, noroc ca se fac super-rapid!

      Ștergere
  2. Deja salivez! Mie îmi plac tare mult sandwich-urile 'grilled cheese'. Numai aşa ceva aş mânca :D. Trebuie sa încerc şi această combinaţie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte bun, cu painea crocanta, branza moale in mijloc, iar merisoarele ... nici nu stiu cum am putu trai fara ele pana se le "descopar" :))

      Ștergere
  3. Arată demențial, felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am incercat de curand combinatia asta de branza stil camembert cu gem, dar al meu cred ca era de afine, mi s-a parut foarte reusita. Eeu n-as fi combinat cele doua, daca ar fi fost dupa capul meu, dar merg impreuna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merisoarele sunt numite si "afine rosii" iar numele latin arata ca sunt neamuri cu afinele. Daca iti iese in cale gemul de merisoare, incearca si cu el. E bun de altfel si in sosuri pe langa carne, mie tare-mi place.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...