luni, 15 octombrie 2012

Ardei iuti murati



Experiment cu ardei iuti! Cum jumatatii mele tare-i plac ardeii iuti murati m-am gandit sa incerc sa-i pun eu, ca doar n-o fi mare filozofie .... Am urmat reteta Oanei, mi-a placut ca e rapida si iute :)), doar ca am redus cantitatea de otet la proportia 1(otet):2(apa) - cum fac la gogosari. Abia astept sa deschidem primul borcan!

ingrediente / borcan 400 ml:
- otet - 1/3 din borcan
- 1/2 lingurita boabe de mustar
- 1 limgurtia rasa zahar
- 1/2 lingurita sare
- piper, dafin
metoda:
- se spala ardeii iuti apoi se aseaza in borcane sterilizate;
- se toarna otet in borcane cam pana la o treime din inaltime;
- se adauga celelalte ingrediente;
- se completeaza borcanele cu apa;
- cum camara mea nu e propriu zis o camara si nu e rece, am pus borcanele la "dunst"  (invelite in ziar, asezate intr-o cratita, pus apa, facut focul, lasate sa fiarba 10 minute, apoi lasate in apa pana se raceste complet).

Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Bunicii mei mancau ardei iuti murati, eu m-am intrebat intotdeauna cum pot sa inghita chestiile alea, acum am inceput sa consum, dar doar asa o feliuta mica de tot pusa intr-o sticla de 1 litru de supa rece sau drept condiment, cativa fulgi presarati pe branzica sau pui. Borcanul tau mi-a adus aminte de mirarea mea din copilarie, cand de curiozitate am incercat si am regretat amarnic ore bune :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu te inteleg perfect, mananc 1 mmp pe an, dar i-am pus pentru El :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...